Hacking Training Blog
نوشته شده توسط : BlackGhost

روش اول (هک ایمیل نویسنده):
در این روش باید تمام روش های هک ID و Email رو بکار ببرید که آموزش هاش رو بعدا می ذارم (البته تو اینترنت زیاده. مثل هک از طریق صفحه ی فیک پیچ و ....). بعد از اینکه پسورد به رو دست آوردید. به آدرس سرور برید و پسورد وبلاگ رو به راحتی بگیرید. مثلا برایی سرور بلاگفا به آدرس زیر می ریم: www.blogfa.com و روی کلمه عبور را فراموش کردم کلیک می کنید و نام وبلاگ و آدرس ایمیل نویسنده رو که هک کردید رو وارد می کنید و در صورت درست بودن هر دو تا یک ایمیل از طرف بلاگفا ارسال می شه که حاوی پسورد جدید وبلاگه و این جوری می تونید وارد کنترل پنل وبلاگ شده و هر کار که با وبلاگ دوست دارید بکنید.
نکته:بیشتر وبلاگ ها یوزرنیم همان ادرس اینترنتی یعنی:
www.Love.Blogfa.com باشد,یوزر نیم Love است.

روش دوم (استفاده از فیک پیچ)
اول از همه بگم فیک پیچ چیه ؟ صفحات وب (شبیه صفحات log in سایت های معروف) که با نوشتن پسورد به جای ورود به وبلاگ , پسورد برای آدرس شما ارسال می شه. این صفحات با نوشتن یک سری کد تو صفحه بدست می آن.
شما می تونید از این صفحات استفاده کنید و مثل یک هکر با شخصیت , وبلاگ هک کنید.
اموزش ساخت فیک پیچ رو تو مطالب بعدی نشونتون میدم.
بعد از درست کردن فیک پیچ حالا وارد مرحله ی حساس گول زدن می شیم که به ضریب هوشی شما (هکر) بستگی داره و به اندازه ی زرنگی خودتون می تونید تعداد زیادی وبلاگ هک کنید. 
مثلا شما می تونید برای سایت بلاگفا بگید :
سایت بلاگفا یک تعداد امکانات جدید از جمله : بازدید های امروز و دیروز و ماه و سال , وصل وبلاگ بلاگفا به دامین , حذف پسوند blogfa.com به هر چیزی که می خواهید و ... را آماده کرده است. برای دیدن همه ی امکانات بر روی لینک زیر کلیک کنید.
اینجا هم می تونید آدرس صفحه ی فیک پیچتون رو بزارید

روش سوم (استفاده از IP Sniffer) 
برنامه های IP Sniffer که یکی از نمونه های رایج اون Packet Sniffer Earth Detect هست. این برنامه مثل چی می گرده وبلاگهایی که که در آن لحظه ON هستند رو پسوردش رو پیدا می کنه. البته پسوردها به صورت کد شده هستند و باید کرک شن که شما می تونید از برنامه هایی مثل John the rippr , L0pht crack , Palm crack و ... استفاده کنید. اما من برنامه ی Cain رو پیشنهاد می کنم. این برنامه علاوه بر اینکه خودش یک Sniffer یک کراکر بسیار قوی هم هست. بنایراینکار دوتا برنامه رو براتون انجام میده.
لینک دانلود Cian :

Download

البته استفاده از Sniffer به مودم شما هم بستگی داره و در بعضی مودم ها کار نمی کنه و در کل خیلی هم عملی می شه چون معمولا سرورها هم امنیتشون تقریبا بالا رفته و سخته که کار کنه ولی شما رو همه ی سرورها امتحان کنید. چون اگه جواب بده شما 40 تا 40 وبلاگ هک می کنید.

روش چهارم (کشف باگ سرورها و نفوذ در آنها)
این روش نیاز به دانش هکری بالا و اشنایی با مفاهیم شبکه و اشنایی کار کردن با نرم افزارهای اسکنر و اکسپلویت ها و بسیار از چیزهای دیگه دارد, و برای کسانی که تازه وارد مقوله هک شده اند بسیار دشوار است.البته به شما پیشنهاد می کنم که حتما دنبال این ها بروید و دانش تون رو تو این زمینه ها بدید و دیگه از هک آی دی و وبلاگ و این جور بچه بازیها دست بردارید.
من یک تصویر ذهنی برای شما در این زمینه می سازم . شما می یابد مثلآ یک سرور مثل همین بلاگفا خودمون رو توسط نرم افزارهای اسکنر(Nssus , NMAP , Retina, Xscan , languard , attack TOOLKit’Atk و...) اسکن می کنید و آسیب پذیری های (Vulnerability) اون رو پیدا می کنید و آسیب پذیری های (Vulnerability) اون رو پیدا می کنید. بعد توسط اکسپلویت (Exploit) هایی که برای آن آسیب پذیری ها نوشته شده نفوذ می کنید و کنترل اون رو به دستتون می گرید. البته شاید به نظر شما آسون بیاد اما یادتون باشه که سرورها هم گاگول (!) نیستند و سعی می کنند امنیتشون رو بالا ببرند اما همیشه امنیت کامل برقرار نیست. مطمئن باشید که سرورها قبل از شما سرور خودشون رو اسکن کردند و باگ های اون رو پیدا کردند ولی اینجا بر می گرده به شانس و اسکنر شما. البته اگه علم هکینگ تون انقدر بالا باشه که بتونید دستی سرورها رو چک کنید مطمئنا باگ پیدا می کنید. البته تو این روش صاحب وبلاگ هیچ کاری برای جلوگیری از هک شدن نمی تونه بکنه. فقط می تونه اگه باگی پیدا کرد سریع گزارش بده تا رفع شه.من اینجا امنیت سرورهای خودمون رو از بهترین تا بدترین براتون لیست کنم :


ا1-  Persiangig  *
ا2- Blogfa
ا3- Parsblog  
ا4- caspianblog 
ا5-  Mihanblog
ا6-  Persianblog **

به پایان مقاله رسیدیم. این مطالب فقط برای بالا بردن اطلاعات شما در زمینه ی هک و امنیت شبکه هست. از این مطالب می تونید برای بالا بردن امنیت وبلاگتون استفاده کنید. من خواهش می کنم که از این مطالب استفاده ی به جا داشته باشید , چون همونطور که خود شما انتظار دارید کسی همچین بلایی سر خودتون بیاره !

با تشکر BlackGhost




:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: